Până la data de 21.12.2018 pentru proiectele din competiţia CI 2018 au fost efectuate plăţi în valoare de 5.585.352,31 lei reprezentând 100% din valoarea contractată pentru anul 2018.
Până la data de 22.10.2018 pentru proiectele din competiţia CI 2018 au fost efectuate plăţi în valoare de 2.577.063 lei reprezentând 46,13% din valoarea contractată pentru anul 2018.
Repartizarea geografică pe judeţe a proiectelor depuse după județul BENEFICIARULUI
Culoarea judeţelor ->
numărul de proiecte depuse în judeţ (după judeţul beneficiarului)
Pie chart ->
numărul de proiecte finanţate în judeţ vs. numărul de proiecte nefinanţate din judeţ (după judeţul beneficiarului)
Repartizarea geografică pe judeţe a proiectelor depuse după județul FURNIZORULUI
Culoarea judeţelor ->
numărul de proiecte depuse în judeţ (după judeţul furnizorului)
Pie chart ->
numărul de proiecte finanţate în judeţ vs. numărul de proiecte nefinanţate din judeţ (după judeţul furnizorului)
Repartizarea geografică pe judeţe a evaluatorilor
Culoarea judeţelor ->
numărul de evaluatori afiliați la instituții din judeţ
Proiectele cu paginile web sunt disponibile
aici.
Raportul de impact se va încărca în platforma
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC ; după validarea etapei, raportul de impact (original) împreună cu fişa de depunere documente, se va transmite la sediul UEFISCDI sau prin poştă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, etaj 4, camera 423, sector 1, Bucureşti.
DecontareDocumentele se vor completa on-line în platforma de contractare,
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC .
Forma tipărită a formularelor va fi generată automat de platforma
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC , pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poştă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, etaj 4, camera 423, sector 1, Bucureşti.
ContractareLista propunerilor de proiecte acceptate spre finanțare sesiunea IIINOTĂ:
Pentru completarea documentelor de contractare se au în vedere urmatoarele:
• data de incepere a implementarii proiectelor este
03 septembrie 2018;
• bugetul total aprobat este bugetul solicitat în cererea de finanțare;
Lista propunerilor de proiecte acceptate spre finanțare sesiunea IINOTĂ:
Pentru completarea documentelor de contractare se au în vedere urmatoarele:
• data de incepere a implementarii proiectelor este
25 iulie 2018;
• bugetul total aprobat este bugetul solicitat în cererea de finanțare;
Lista propunerilor de proiecte acceptate spre finanțare sesiunea I
NOTĂ:
Pentru completarea documentelor de contractare se au în vedere urmatoarele:
• data de incepere a implementarii proiectelor este
04 iulie 2018;
• bugetul total aprobat este bugetul solicitat în cererea de finanțare;
Contractarea se va face utilizând platforma on-line:
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, disponibilă la data de 04 iulie 2018.
Pachet complet al documentelor necesare contractării:
•
Contract de finanțare – se va tipări forma generată de platforma EVoC
• Anexe Contract de finanțare:
Anexa II - Planul de realizare a proiectului – se va tipări forma generată de platforma EVoC;
Anexa III - Devizul cadru– se va tipări forma generată de platforma EVoC;
Anexa V - Convenţia de avans – se va tipari forma generată de platforma EVoC
Anexa IV - Ajutor de stat – se descarcă de
aici
Rezultate preliminare sesiunea IIIRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui responsabil de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 26-30 iulie 2018 prin e-mail la adresa
cecurideinovare@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Rezultate preliminare sesiunea IIRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui responsabil de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 4-6 iulie 2018 prin e-mail la adresa
cecurideinovare@uefiscdi.ro,
prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str.
D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile
pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme
cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca
obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Raportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui responsabil de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 6-8 iunie 2018 prin e-mail la adresa
cecurideinovare@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Sesiunea III
Rezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţii Procesul de verificare a eligibilităţii Contestaţiile
referitoare la neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate sau
documentele solicitate în vederea declarării eligibilităţii se pot
transmite de responsabilul de proiect din partea Beneficiarului prin
e-mail la adresa cecurideinovare@uefiscdi.ro
sau prin fax la nr. 021/311.59.92 sau la sediul UEFISCDI (Mendeleev
21-25, sector 1, etajul 3, camera 321) în perioada 3 - 5 iulie 2018.
*Dacă
documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 5 iulie 2018, propunerile de proiecte în cauză vor fi declarate
neeligibile.
Sesiunea II
Rezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţiiProcesul de verificare a eligibilităţii Contestaţiile referitoare la neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate sau documentele solicitate în vederea declarării eligibilităţii se pot transmite de responsabilul de proiect din partea Beneficiarului prin e-mail la adresa
cecurideinovare@uefiscdi.ro sau prin fax la nr. 021/311.59.92 sau la sediul UEFISCDI (Mendeleev 21-25, sector 1, etajul 3, camera 321) în perioada 6 - 8 iunie 2018.
*Dacă documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 8 iunie 2018, propunerile de proiecte în cauză vor fi declarate neeligibile.
Sesiunea I - rezultate finale
*Dacă documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 10 mai 2018, propunerile de proiecte în cauză vor fi declarate neeligibile.
Sesiunea III - proiecte depuse în perioada 04 iunie, ora 10:00 - 02 iulie.
Lista propunerilor de proiecte depuse este disponibilă
aici.
Sesiunea II - proiecte depuse în perioada 03 mai, ora 11:01 - 04 iunie.
Lista propunerilor de proiecte depuse este disponibilă
aici.
Sesiunea I - proiecte depuse în perioada 17 aprilie - 03 mai, ora 11:00.
Lista propunerilor de proiecte depuse este disponibilă
aici.