Proiectele cu paginile web sunt disponibile
aici.
Notificarea pentru invocarea unilaterala a Stării de Forță Majoră este disponibilă aici.
Notă:
Plata avansului către agenții economici se poate efectua în baza unui instrument de garantare emis de o societate bancară sau de o societate de asigurări (cf. HG 264/2003).
DECONTARE
Documentele de raportare se pot completa on-line în platforma www.uefiscdi-direct.ro/EVoC.
Forma tiparită a formularelor va fi generată automat de platforma www.uefiscdi-direct.ro/EVoC , pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poşta la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, etaj 4, camera 423, sector 1, Bucuresti.
CONTRACTARE
Lista proiectelor EUREKA din portofoliu acceptate la finanţare de către MCI prin adresa 1443/31.05.2018
Lista proiectelor EUREKA din portofoliu acceptate la finanţare de către MCI prin adresa 1073/20.04.2018.
- Rezultatele competiției EUREKA 2017, sesiunea I au fost aprobate de către MCI și transmise prin adresa nr. 3396/03.11.2017.
Lista propunerilor de proiecte acceptate spre finanțare
NOTĂ:
Data de începere a implementării proiectelor este 3 noiembrie 2017.
Contractarea se va face utilizând platforma on-line: www.uefiscdi-direct.ro/EVoC ce va fi disponibilă din data de 13 noiembrie 2017.
Pachet documente necesar contractării
Model Contract de finanțare
Anexe Contract de finanțare
- Anexa V.1 - Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici, mijloci și mari
- Anexa V.2 - Declarație privind încadrarea în definiția organizației de cercetare, Condiţii cumulate
- Anexa V.3 - Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea întreprinderii
- Anexa V.4 - Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea organizației de cercetare
- Anexa V.5A - Declarație în vederea certificării efectului stimulativ pentru întreprinderi mari
- Anexa V.5B - Declarație în vederea certificării efectului stimulativ pentru IMM
- Anexa V.6 - Declarație privind nefinanțarea din alte surse
- Anexa V.7 - Declaraţie pentru IMM - uri privind activitățile de inovare - servicii de consultanță în domeniul inovării și pentru servicii de sprijinire a inovării
- Anexa V.8 - Declaraţie privind validarea privind participarea întreprinderii
- Anexa VII - Acord ferm de colaborare
Rezultate preliminare sesiunea IIIRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui responsabil de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 15 - 19 martie 2018 prin e-mail la adresa contestatiiCEE@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Rezultate preliminare sesiunea IIRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui responsabil de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 22 decembrie 2017 - 8 ianuarie 2018 prin e-mail la adresa
contestatiiCEE@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Rezultate preliminare sesiunea IRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui responsabil de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 20 – 24 octombrie 2017 prin e-mail la adresa
contestatiiCEE@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Sesiunea III
Rezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţii
Rezultate preliminare ale procesului de verificare a eligibilităţii
Procesul de verificare a eligibilităţii
Contestaţiile referitoare la neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate se pot transmite prin e-mail la adresa contestatiiCEE@uefiscdi.ro sau prin fax la nr. 021/311.59.92 sau la sediul UEFISCDI (Mendeleev 21-25, sector 1, etajul 3, camera 321) în perioada 16 - 18 ianuarie 2018.
*Dacă documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 15 ianuarie 2018, ora 14:00, propunerile de proiecte în cauză vor fi declarate neeligibile.
Sesiunea IIRezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţii*Dacă documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 6 noiembrie 2017, ora 14:00, propunerile de proiecte în cauză vor fi declarate neeligibile.
Sesiunea I
Rezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţii
Lista propunerilor de proiecte depuse în sesiunea III este disponibilă
aici.
Lista propunerilor de proiecte depuse în sesiunea II este disponibilă
aici.
Lista propunerilor de proiecte depuse în sesiunea I este disponibilă
aici.
Pachet de informaţii,
anexe si
Contract de finanţare (aprobate prin Ordinul Ministrului Cercetării si Inovării
509/22.08.2017)
• Cererea de finanțare -
Anexa I se va completa în platformă și va avea următoarele anexe:
• Declarație pe propria raspundere privind respectarea criteriilor EUREKA -
Anexa III. 1• Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici, mijlocii şi mari -
Anexa III. 2 • Declaraţie privind încadrarea în definiţia organizaţiei de cercetare, condiţii cumulate -
Anexa III. 3 • Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea întreprinderii -
Anexa III. 4 • Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea organizaţiei de cercetare -
Anexa III. 5 • Declaraţie în vederea certificării efectului stimulativ pentru întreprinderi mari -
Anexa III. 6A • Declaraţie în vederea certificării efectului stimulativ pentru IMM -
Anexa III. 6B • Declarație privind nefinanțarea din alte surse -
Anexa III. 7 • Declaraţie privind validarea criteriilor de eligibilitate privind participarea întreprinderii -
Anexa III. 8• Declaraţie pentru IMM - uri privind activitățile de inovare - servicii de consultanță în domeniul inovării și pentru servicii de sprijinire a inovării -
Anexa III. 9• Declarația directorului de proiect care certifică, pe propria răspundere, legalitatea și corectitudinea informațiilor cuprinse în cererea de finanțare și a informațiilor completate în platforma de depunere -
Anexa III. 10• Fișa de evaluare -
Anexa II • Lista ţărilor participante -
Anexa IV•
Decizia ANCSI nr. 9281/13.08.2015 de aprobare a
Schemei de ajutor de stat pentru Programul 3: Cooperare europeană și internațională
Calendar competiție:
Notă:
• Platforma de depunere on-line a cererilor de finanțare se va închide în data de 31 decembrie 2017, ora 16:00. Proiectele depuse în perioada 31 octombrie - 31 decembrie 2017 vor fi evaluate în cursul anului 2018.
• Platforma de depunere on-line a cererilor de finanţare este disponibilă la adresa:
www.uefiscdi-direct.ro• Modulul de depunere on-line a cererilor de finanţare va fi disponibil începând cu data de 28 august 2017
• Depunerea cererilor de finanțare este continuă.
Mesajele primite în urma dezbaterii publice provin de la întreprinderi și organizații de cercetare și sunt disponibile
aici.