Identificator competiţie: PN-III-P2-2.1-PTE-2016
Până la data de 21.12.2018 pentru proiectele din competiţia PTE 2016 au fost efectuate plăţi în valoare de 22.695.924,01 lei reprezentând 100% din valoarea contractată pentru anul 2018.
Până la data de 22.10.2018 pentru proiectele din
competiţia PTE 2016 au fost efectuate plăţi în valoare de 17.036.669 lei reprezentând 74,61% din valoarea contractată pentru anul 2018.
Repartizarea geografică pe judeţe a proiectelor finanţate după instituţia coordonatoare
Culoarea judeţelor ->
numărul de proiecte finanţate în judeţ (după judeţul instituţiei coordonatoare)
Pie chart ->
numărul de proiecte finanţate în judeţ vs. numărul de proiecte nefinanţate din judeţ (după judeţul instituţiei coordonatoare)
Proiectele cu paginile web sunt disponibile
aici.
DECONTARE
Pachet documente necesar decontării - 2018
•
Fișa de evidență a cheltuielilor - 1 exemplar printat
•
Raport știintific•
Raport final Documentele se vor completa on-line în platforma de contractare,
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, pusă la dispozitie de către Autoritatea Contractantă.
Forma tiparită a formularelor va fi generată automat de platforma, pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poştă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, București.
Pachet documente necesar decontării - 2017Documentele de raportare pentru anul 2017 se pot completa on-line în platforma
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC. Pentru proiectele care au contractat credite de angajament, platforma va fi disponibilă începand cu data de 23 noiembrie 2017.
Forma tiparită a formularelor va fi generată automat de platforma
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC , pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poşta la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, etaj 4, camera 423, sector 1, Bucuresti.
Termenul final de depunere a documentelor de decontare este data de 11 decembrie 2017.
Pachet documente necesar decontării - 2016
CONTRACTARE
Ca urmare a renunţării la contractare a doua proiecte din „Lista proiectelor propuse spre finanţare”, a fost aprobată prin adresa ANCSI 4432/17.11.2016, finanţarea următoarelor trei proiecte din „Lista rezultatelor finale pentru proiectele Transfer la operatorul economic 2016”, evaluate cu 84 de puncte, cu încadrarea în bugetul competiţiei.
Rezultatele competiţiei (proiecte propuse la finanţare) au fost aprobate de catre ANCSI şi transmise prin adresa nr. 3736/2016:
NOTĂ:
Pentru completarea documentelor de contractare se au în vedere următoarele:
- data de începere a implementarii proiectelor este 6 octombrie 2016;
- bugetul anului 2016 ce urmează a fi contractat trebuie să corespundă cu bugetul solicitat în cererea de finanţare;
- orice realocare bugetară între anii 2017 şi 2018 se realizează doar cu acordul UEFISCDI.
Contractarea se va face utilizând platforma on-line:
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, care va fi disponibilă începând cu data de
10 octombrie 2016.
Pachet complet al documentelor necesare contractării:
Anexe Contract de finanţare:
- Anexa II - Planul de realizare a proiectului – se va tipări forma generată de platforma EVoC;
- Anexa III - Deviz cadru - se va tipări forma generată de platforma EVoC;
- Anexa VI - Ajutor de stat – se descarcă de aici;
- Anexa VII - Acordul Ferm de Colaborare – se descarcă de aici;
- Anexa VIII - Modalităţi de plată – se va tipari forma generată de platforma EVoC;
- Anexa VIII.1 - Eşalonarea plăţilor – se va tipari forma generată de platforma EVoC;
- Anexa VIII.2 - Convenţia de avans – se va tipari forma generată de platforma EVoC;
În urma
afisării rezultatelor preliminare pentru proiectele de tip "Transfer la
operatorul economic 2016" au fost primite 16 contestaţii.
Lista contestaţiilor este disponibilă
aici.
Rezultate preliminareRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
www.uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada
20 – 26 septembrie 2016 prin e-mail la adresa
transfereconomic@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Rezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţiiProcesul de verificare a eligibilităţii
- Contestaţiile referitoare la neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate sau documentele solicitate în vederea declarării eligibilităţii se pot transmite de directorii de proiect prin e-mail la adresa transfereconomic@uefiscdi.ro, sau prin fax la nr. 021/311.59.92 sau la sediul UEFISCDI (Mendeleev 21-25, sector 1, etajul 3, camera 321) în perioada 28 iunie 2016 - 1 iulie 2016. În contestaţie se va specifica în clar numărul propunerii de proiect.
- Orice contestaţie sau document necesar primit în afara intervalului stabilit nu se va lua în considerare.
*Daca documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 1 iulie 2016, propunerile de proiecte în cauză sunt declarate neeligibile.
Lista propunerilor de proiecte depuse este disponibilă
aici.
Pachet de informaţii supus dezbaterii publice în perioada
17 martie - 16 aprilie 2016
Mesajele primite, cu precădere, de la organizaţii de cercetare şi întreprinderi în urma dezbaterii publice sunt disponibile
aici.