Informare 17 martie 2023
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării a transferat, în data de 16 martie 2023, către UEFISCDI prima tranșă, în valoare de 271.092.468 lei, aprox. 73% din bugetul aferent anului 2023, pentru proiectele PNCDI III aflate în implementare.
UEFISCDI efectuează plata către Contractori în perioada 17 - 22 martie 2023, în baza convențiilor de avans primite.
Informare 21 martie 2022
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării a transferat către UEFISCDI prima tranșă, în valoare de 141.590.275 lei, aprox. 40% din bugetul aferent anului 2022, pentru proiectele PNCDI III aflate în implementare.
UEFISCDI a inițiat plata către Contractori. Efectuarea plăților se realizează pe măsură ce Contractorii transmit convențiile de avans.
Deschiderea financiară, aferentă anului 2022, pentru contractele în derulare, se va putea realiza după momentul aprobării deschiderii financiare de către Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (MCID).
Proiectele cu paginile web sunt disponibile
aici.
DECONTARE 2023
Pachet documente necesar decontării - 2023
Raport financiar - 1 exemplar printat
Raport știintific – se va încărca doar în platformă, format .pdf
Documentele se vor completa on-line în platforma de contractare,
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, pusă la dispozitie de către Autoritatea Contractantă.
Forma tiparită a formularelor va fi generată automat de platforma, pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poştă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, București.
Termenul final de depunere a documentelor de decontare este data de 07 decembrie 2023.
DECONTARE 2022
Pachet documente necesar decontării - 2022
Raport financiar - 1 exemplar printat
Raport știintific – se va încărca doar în platformă, format .pdf
Documentele se vor completa on-line în platforma de contractare,
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, pusă la dispozitie de către Autoritatea Contractantă.
Forma tiparită a formularelor va fi generată automat de platforma, pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poştă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, București.
Termenul final de depunere a documentelor de decontare este data de
07 decembrie 2022.
_______________________________________________________________________________________
DECONTARE 2021
Pachet documente necesar decontării - 2021
Documentele se vor completa on-line în platforma de contractare, www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, pusă la dispozitie de către Autoritatea Contractantă.
Documentele de raportare generate de platformă, în urma validării de către ofițerul de proiect, semnate, se vor transmite exclusiv în format electronic. Acestea se vor încărca în platformă, în secțiunea dedicată, în perioada 07 - 10 decembrie 2021.
Documentele în original se păstrează și vor fi transmise ulterior.
Documentele se vor completa on-line în platforma de contractare,
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, pusă la dispozitie de către Autoritatea Contractantă.
Documentele de raportare generate de platforma, în urma validării de către ofițerul de proiect, semnate, se vor transmite exclusiv în format electronic. Acestea se vor încărca în platformă, în secțiunea dedicată, în perioada 07 - 10 decembrie 2020.
Documentele în original se păstrează și vor fi transmise ulterior.
Notificarea pentru invocarea unilaterala a Stării de Forță Majoră este disponibilă aici.
Notă:
Plata avansului către agenții economici se poate efectua în baza unui instrument de garantare emis de o societate bancară sau de o societate de asigurări (cf. HG 264/2003).
NEW Pachet documente necesar contractării
Anexe Contract de finanţare
Model
Contract de finanțareAnexe Contract de finanțare
Anexa V.1 -
Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici, mijloci și mariAnexa V.2 -
Declaraţie pe propria răspundere privind eligibilitatea întreprinderiiAnexa V.3A -
Declarație în vederea certificării efectului stimulativ pentru IMMAnexa V.3B -
Declarație în vederea certificării efectului stimulativ pentru întreprinderi mariAnexa V.4 -
Declaraţie privind validarea criteriilor de eligibilitate privind participarea întreprinderiiAnexa V.5 -
Declarație pentru IMM-uri privind activităţile de inovare - servicii de consultanţă în domeniul inovării şi pentru servicii de sprijinire a inovăriiAnexa V.6 -
Declarație privind încadrarea în definiţia organizaţiei de cercetare. Condiţii cumulateAnexa V.7 -
Declaraţie pe propria răspundere privind eligibilitatea organizaţiei de cercetareAnexa V.8 -
Declaraţie privind nefinanţarea din alte surseAnexa VII -
Acord ferm de colaborare
•
Rezultate preliminare EUREKA 2019 - sesiunea IIRaportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
www.uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 1 – 3 iulie 2020 prin e-mail la adresa
contestatiiCEE@uefiscdi.ro,
prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str.
D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile
pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme
cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca
obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Raportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line,
www.uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 7 – 9 aprilie 2020 prin e-mail la adresa
contestatiiCEE@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii. Contestaţiile nu pot avea ca obiect punctajele şi comentariile evaluatorilor.
Rezultate finale privind procesul de verificare a eligibilității EUREKA 2019 - sesiunea II
Lista propunerilor de proiecte
Rezultate preliminare privind procesul de verificare a eligibilităţii EUREKA 2019 - sesiunea II
Contestaţiile referitoare la neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate sau documentele solicitate în vederea declarării eligibilităţii se pot transmite de directorii de proiect prin e-mail la adresa contestatiiCEE@uefiscdi.ro sau prin fax la nr. 021/311.59.92 sau la sediul UEFISCDI (Mendeleev 21-25, sector 1, etajul 3, camera 321) în perioada 5 - 7 mai 2020. În contestaţie se va specifica în clar numărul propunerii de proiect. Orice contestaţie sau document necesar primit în afara intervalului stabilit nu se va lua în considerare.
*Dacă documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 7 mai 2020, propunerile de proiecte în cauză sunt declarate neeligibile.
Rezultate finale privind procesul de verificare a eligibilității EUREKA 2019 - sesiunea I
Rezultate preliminare privind procesul de verificare a eligibilităţii EUREKA 2019 - sesiunea I
Contestaţiile referitoare la neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate sau documentele solicitate în vederea declarării eligibilităţii se pot transmite de directorii de proiect prin e-mail la adresa
contestatiiCEE@uefiscdi.ro sau prin fax la nr. 021/311.59.92 sau la sediul UEFISCDI (Mendeleev 21-25, sector 1, etajul 3, camera 321) în perioada 30 ianuarie - 4 februarie 2020. În contestaţie se va specifica în clar numărul propunerii de proiect. Orice contestaţie sau document necesar primit în afara intervalului stabilit nu se va lua în considerare.
Lista propunerilor de proiecte*
*Dacă documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 4 februarie 2020, propunerile de proiecte în cauză sunt declarate neeligibile.
Lista propunerilor de proiecte depuse în sesiunea II este disponibilă
aici.
Lista propunerilor de proiecte depuse în sesiunea I este disponibilă
aici.
Pachetul de informaţii a fost supus dezbaterii publice în perioada 25 iunie - 24 iulie 2019.
Mesaje, primite cu precădere, de la întreprinderi în urma dezbaterii publice sunt disponibile
aici.