În data de 23.03.2020, MEC a transferat către UEFISCDI prima tranșă aferentă anului 2020 pentru proiectele PNCDI III aflate în implementare. Tot astăzi, UEFISCDI a inițiat plata către Contractori. Efectuarea tuturor plăților se va realiza în cel mai scurt timp posibil.
Până la data de 23.10.2019 pentru proiectele din competiţia CLS 2018 au fost efectuate plăţi în valoare de 2.203.604 lei reprezentând 90% din valoarea contractată pentru anul 2019.
In data de 10.05.2019 a fost primită, de la MCI, prima tranşă de bani aferentă anului 2019, pentru proiectele aflate în implementare la nivelul PNCDI III.
Astfel, a fost iniţiat procesul de plată, tranşa I, către contractori. Pe măsura efectuării plăţilor contractorii vor fi notificaţi.
Până la data de 21.12.2018 pentru proiectele din competiţia CLS 2018 au fost efectuate plăţi în valoare de 984.723,50 lei reprezentând 100% din valoarea contractată pentru anul 2018.
Până la data de 22.10.2018 pentru proiectele din competiţia CLS 2018 au fost
efectuate plăţi în valoare de 889.275 lei reprezentând 90% din valoarea
contractată pentru anul 2018.
Proiectele cu paginile web sunt disponibile
aici.
Notificarea pentru invocarea unilaterala a Stării de Forță Majoră este disponibilă aici.
Pachet documente necesar decontării - 2019
Documentele de raportare aferente etapei 2019 se vor completa on-line, în platforma
https://uefiscdi-direct.ro/EVoC.
Forma tipărită a documentelor de raportare, generată automat de platformă pe baza informatiilor introduse de directorul de proiect și validate de ofiterul de proiect al UEFISCDI, se vor transmite direct la sediul UEFISCDI sau prin poștă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, București, până cel tarziu
05 decembrie 2019.Raportul de audit financiar poate fi transmis în luna ianuarie 2020.
Pachet documente necesar decontării - 2018Documentele se vor completa on-line în platforma de contractare,
www.uefiscdi-direct.ro/EVoC, pusă la dispozitie de către Autoritatea Contractantă, care va fi disponibilă începând cu luna octombrie.
Forma tiparită a formularelor va fi generată automat de platforma, pe baza informaţiilor introduse de contractor şi validate de ofiţerul de proiect al UEFISCDI şi va fi transmisă direct la sediul UEFISCDI sau prin poştă la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, București.
CONTRACTARE
Rezultatele competiţiei (proiecte propuse la finanţare) au fost aprobate de catre MCI şi transmise prin adresa nr. 10704/18.05.2018.
Data de începere a implementarii proiectelor este 18 mai 2018.
Pachet complet al documentelor necesare contractării:
- Anexa II - Planul de realizare a proiectului – se va tipări forma generată de platforma EVoC;
- Anexa III - Deviz cadru - se va tipări forma generată de platforma EVoC;
- Anexa IV - Eşalonarea plăţilor – se va tipari forma generată de platforma EVoC;
- Anexa V - Ajutor de stat – se descarcă de aici;
- Anexa VI - Convenţia de avans – se va tipari forma generată de platforma EVoC;
Rezultate preliminare
Raportul final de evaluare este disponibil în platforma on-line, www.uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestațiile
se pot transmite în perioada 11-13 aprilie 2018 prin e-mail la adresa
cluster@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92 sau direct la sediul
UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector
1, București.
Contestațiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de
procedură pe care directorul de proiect le consideră neconforme cu
precizările din Pachetul de informații. Contestațiile nu pot avea ca
obiect punctajele si comentariile evaluatorilor.
Rezultate finale ale procesului de verificare a eligibilităţii*Daca documentele lipsă/incomplete nu se transmit la UEFISCDI până în data de 18 ianuarie 2018, propunerile de proiecte în cauză sunt declarate neeligibile.
Lista propunerilor de proiecte depuse este disponibilă
aici