Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe (PNRRDotari)

Scop:
Dotarea cu echipamente TIC, mobilier și materiale educaționale și sportive a unităților de învățământ preuniversitar de stat acreditate, inclusiv liceele cu filieră vocațională, cu profilurile militar, teologic, sportiv, artistic și pedagogic, cluburile, cluburile sportive și palatele Copiilor prin intermediul autorităților administrației publice locale din România, prin intermediul universităților de stat a unităților de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică și care sunt înființate în cadrul acestora, precum și prin intermediul statelor majore ale categoriilor de forțe/comandamente de armă a unităților de învățământ preuniversitar din cadrul acestora.

Bugetul total contractat 5.999.862.241,10 lei, din care valoare eligibilă fără TVA 5.041.901.038,74 lei și valoare TVA 957.961.202,38 lei.

Au fost depuse 2544 de propuneri de proiecte dintre care 2538 proiecte au fost admise la finanțare si 2529 au fost contractate (9 proiecte nu au finalizat contractarea).

Beneficiarii celor 2529 proiecte contractate sunt 2514 Unitati administrativ teritoriale, 13 Palate ale Copiilor și 2 Beneficiari din categoria Stat major al categoriilor de forte/comandamente de arma si asigura dotarea a 5839 unitati scolare din România.

5.041.901.038
RON
1.025.005.801
EUR
Valoare eligibilă din PNRR, fără TVA
2.544
Proiecte depuse
2.529
Proiecte contractate
Statistici
Repartizarea geografică pe judeţe a proiectelor admise la finanțare
Repartizarea geografică pe judeţe a proiectelor contractate

New Mai 2025


Septembrie 2024

  • Ordinul 3497/2022 pentru aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ preuniversitar cu echipamente IT a fost actualizat prin OME nr. 6184/23.08.2024, publicat în MO în data de 03.09.2024.
  • Achizițile de echipamente IT care se vor demara începând cu data de 05.09.2024 vor trebui să țină cont de specificatiile tehnice din noul ordin.
  • OME nr. 6184/23.08.2024

August 2024


Iulie 2024



Aprilie 2024

Pentru implementarea proiectelor din cadrul apelului, Ministerul Educației a organizat 3 webinare referitoare la procedurile de achizitii, destinate beneficiarilor proiectelor, în perioada 23.04.2024 - 24.04.2024.

Documentele prezentate în cadrul webminarelor sunt:

Pentru raportarea tehnică aferentă activității derulate de la data de începere a implementării proiectului până la data de 31.03.2024, în platforma de monitorizare/raportare EVoC  https://evoc.uefiscdi-direct.ro/, în secțiunea „Raportare proiect” vor fi încărcate următoarele documente:

Termenul de încărcare este 30 aprilie 2024.

Martie 2024

Termenul de finalizare a implementării investițiilor din cadrul apelului poate fi prelungit până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 31 decembrie 2024.

Manualul beneficiarului actualizat - 09.10.2024 – aspecte privind drepturile de proprietate asupra bunurilor (pag 30)

 Manualul beneficiarului - Noiembrie 2023

Procesul de contractare s-a demarat în data de 06.07.2023 și se derulează prin platforma UDiManager:  https://uefiscdi-direct.ro/EVoC

Pentru finalizarea cu succes a contractării, UEFISCDI a organizat sesiuni online de informare (utilizând platforma Zoom), în perioada 13 iulie – 27 iulie 2023, în limita a 1000 de participanți pentru fiecare sesiune.

Calendarul sesiunilor de informare:

  • Joi 13.07.2023 intervalul orar 14:00 – 16:00
  • Marți 18.07.2023 intervalul orar 10:00 – 12.00
  • Joi 20.07.2023 intervalul orar 14:00 – 16:00
  • Marți 25.07.2023 intervalul orar  10:00 – 12.00
  • Joi 27.07.2023 intervalul orar  14:00 – 16:00


Prezentare sesiuni online de informare

Întrebări frecvente - 19.07.2023

Documente contractare

  • OM 4301/2023  contractul de finanțare & anexa 6 calendarul activităților
  • Calendarul de implementare pentru investițiile existente în apelul  ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe”
  • OM 4901/2023  pentru modificarea OM 6423/2022
  • OM 3677/2023  privind modificarea Ordinului ministrului educației nr. 3.497/2022 pentru aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ preuniversitar cu echipamente tehnologice
  • OM 3497/2022  pentru aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ preuniversitar cu echipamente tehnologice
  • OM 4142/2022  privind aprobarea normativului de dotare minimală pentru clasele V—VIII
  • OM 4143/2022  pentru aprobarea Standardelor privind materialele de predare-învățare în educația timpurie și a Normativului de dotare minimală pentru serviciile de educație timpurie a copiilor de la naștere la 6 ani
  • OM 4144/2022  privind aprobarea Normativului de dotare minimală pentru învățământul primar
  • OM 6416/2022  privind modificarea OM 3497/2022 pentru aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ preuniversitar cu echipamente tehnologice
  • Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației nr. 1.203/2022 pentru aprobarea reglementării tehnice „Normativ privind proiectarea, realizarea și exploatarea construcțiilor pentru școli și licee, indicativ NP 010-2022
Persoane de contact:
Marlena ROTAR 90
Marlena Rotar
Coordonator apel
Telefon:
+40 21 307 19 25
Fax:
+40 21 311 59 92
marlena.rotar@uefiscdi.ro
alina beatris 90
Alina Beatris David
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 81
Fax:
+40 21 311 59 92
beatris.david@uefiscdi.ro
Roxana SOARE 90
Roxana Carmen Anca
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 14
Fax:
+40 21 311 59 92
roxana.soare@uefiscdi.ro
eugenia ciotea 90
Eugenia Ciotea
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 84
Fax:
+40 21 311 59 92
eugenia.ciotea@uefiscdi.ro
Vasilica CHIRITA 90
Vasilica CHIRIŢĂ
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 62
Fax:
+40 21 311 59 92
vasilica.chirita@uefiscdi.ro
Gabriela JITARU 90
Gabriela Jitaru
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 21
Fax:
+40 21 311 59 92
gabriela.jitaru@uefiscdi.ro
victor bacescu 90
Victor Băcescu
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 31
Fax:
+40 21 311 59 92
victor.bacescu@uefiscdi.ro
Petru IURA 90
Petru IURA
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 31
Fax:
+40 21 311 59 92
petru.iura@uefiscdi.ro
Carmen Marin 90
Carmen Marin
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 18
Fax:
+40 21 311 59 92
carmen.marin@uefiscdi.ro
Ramona ZGREABAN 90
Ramona Zgreabăn
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 27
Fax:
+40 21 311 59 92
ramona.zgreaban@uefiscdi.ro
Mihaela Cucu 90
Mihaela Cucu
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 91
Fax:
+40 21 311 59 92
mihaela.cucu@uefiscdi.ro
maria handra 90
Maria Handra
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 28
Fax:
+40 21 311 59 92
maria.handra@uefiscdi.ro
teotim anicescu 90 n
Teotim Anicescu
Expert I AS
Telefon:
+40 21 307 19 82
Fax:
+40 21 311 59 92
teotim.anicescu@uefiscdi.ro
ilie ablachim dylara 90
Dylara Ilie-Ablachim
Expert I AS
Telefon:
+40 21 308 05 45
Fax:
+40 21 307 19 19
dylara.ilie-ablachim@uefiscdi.ro
POZA LEGITIMATIE FINALA
Florin Ioan ALDEA
Expert I AS
Telefon:
+4021 308 05 47
Fax:
+4021 311 59 92
florin.aldea@uefiscdi.ro
Știri asociate:
27 Jul 2023

Ceremonie semnare contracte PNRR - Dotări

Ceremonia de semnare a unei părți din  contractele de finanțare destinate dotării a peste 5.600 de unități de învățământ preuniversitar și unități conex...

https://uefiscdi.gov.ro/pnrrdotari
Versiunea anterioară a site-ului poate fi accesată la adresa: http://old.uefiscdi.ro
Fiţi informat despre toate domeniile în care UEFISCDI îşi desfăşoară activitatea.
Înregistraţi-vă adresa de email pentru a primi newsletter-ul UEFISCDI